Aguas de Calpe, empresa encarregada del subministrament i proveïment d'aigua, ha aprovat una sèrie de mesures excepcionals davant la situació d'alarma generada pel COVID-19, la primer d'elles és que es prolonga el període de pagament per a aquelles persones que no poden fer front als rebuts dins del període de pagament voluntari sense generar cap mena de recàrrec.
A més s'adaptaran amb caràcter extraordinari els nivells d'ajuda social de l'actual programa de Responsabilitat Social Humanitària d'Aguas de Calpe per a impedir que els efectes derivats de l'estat d'alarma puguen posar en risc d'exclusió social a qualsevol ciutadà de Calp.
El regidor i conseller delegat d'Aguas de Calpe, Juan Manuel del Pino, ha assenyalat que “l'empresa en coordinació amb els Serveis Socials ha adoptat aquestes mesures per a mantindre un servei essencial com és l'aigua. Aguas de Calpe ha establit un Pla de Contingència que es mantindrà en vigor mentre el Govern d'Espanya mantinga l'estat d'alarma, la finalitat de la qual és evitar el risc d'exclusió social entre els usuaris més desfavorits. Per a això es prolongarà el període de pagament mentre existisca la necessitat sense que això comporte sanció ni sobrecarregue algun”.
A més Aguas de Calpe garanteix la qualitat i el subministrament de l'aigua per a consum així com el tractament i sanejament de les aigües residuals en el municipi.