Encuesta de participación ciudadana - Agenda Urbana
Bono Consumo Calp 2024
El Cascanueces - Ballet de la Ópera Nacional de Rumania
VIII Concurso Nacional de Carteles de Semana Santa
Dilluns, 2 Setembre, 2024 - 13:15

L'Ajuntament de Calp, a través de les regidories de Turisme i Informàtica, ha instal·lat un quiosc digital en l'oficina de turisme de les salines que permetrà recaptar les opinions dels turistes sobre els servicis turístics rebuts i conéixer així el seu grau de satisfacció.

 

Es tracta d'un projecte pilot innovador en l'avaluació de l'atenció al turista, en el marc de la Destinació Turística Intel·ligent. D'esta manera amb les dades recopilades es podran identificar aquelles àrees susceptibles de millora en l'atenció al públic i poder així implementar els canvis pertinents.

 

El quiosc permetrà als visitants proporcionar retroalimentació immediata sobre la seua experiència amb els servicis turístics rebuts. Per a això s'utilitzaran interfícies tàctils intuïtives i programari actualitzat per a una experiència d'usuari fluida i eficient i s'implementaran ferramentes d'anàlisis avançades amb la finalitat de processar la informació recopilada de manera immediata. Les enquestes realitzades a través del quiosc serà anònimes amb la qual cosa s'assegura la privacitat dels usuaris i es fomenten respostes honestes.

 

El quiosc utilitzat en este projecte prové d'un altre departament amb la qual cosa se li ha dotat d'una segona vida útil promovent així l'economia circular en línia amb els objectius de sostenibilitat del municipi. A més està optimitzat per a un consum energètic eficient per a reduir la petjada de carboni del projecte.

 

Després de la fase pilot, i en funció dels resultats obtinguts, es preveu ampliar el número d'estos quioscos d'avaluació a altres dependències turístiques de l'Ajuntament de Calp. Esta ampliació busca crear una xarxa integral de punts de retroalimentació que cobrisca tots els aspectes de l'experiència del visitant en el municipi.

 

“Esta iniciativa representa un pas important en la transformació de Calp cap a una Destinació Turística Intel·ligent, demostrant el compromís de l'Ajuntament amb l'excel·lència en el servici, l'adaptació a les necessitats canviants dels visitants en l'era digital, i la promoció de pràctiques sostenibles i d'economia circular”, ha assenyalat la regidora de Planificació turística Mireia Ripoll.