Taller Prevención de Incendios Forestales 2024
Renueva tu DNI
DÍAS 29 Y 31 DE MAYO
dimecres, 27 Novembre, 2019 - 09:45

Un total de 350 agents de viatges, líders en vendes a Regne Unit, visiten Calp aquesta setmana, amb motiu de la convenció anual que organitza la companyia britànica Jet2com, el segon turoperador en importància al país. L'elecció de Calp com a seu d'aquest congrés permetrà als assistents conéixer in situ els diferents atractius turístics del municipi, amb la qual cosa es tracta d'un esdeveniment de promoció turística de Calp sense precedents.

 

Dins de les activitats de treball que formen part del congrés, l'Ajuntament de Calp va presentar ahir a les agències de viatges presents la seua oferta turística especialment enfocada al turisme familiar així com la seua oferta de congressos, esportiva, cultural i gastronòmica. Tot amb l'objectiu de donar a conéixer entre les agències de viatges britàniques que existeix un turisme alternatiu en la Costa Blanca al de Benidorm perquè d'aquesta manera no solament incloguen Calp en el seu catàleg de serveis sinó també el recomanen als seus potencials clients.

 

“Els turistes britànics tradicionalment pensen que la Costa Blanca equival a Benidorm i desconeixen que existeix una oferta alternativa a la que ofereix aquesta localitat, associada a l'oci i a la diversió; de fet, els britànics que busquen un turisme diferent solen triar Canàries”, ha assenyalat el regidor de Turisme Paco Avargues.

 

La presentació dels atractius turístics de Calp ha sigut a càrrec d'una ciutadana britànica establida en el municipi del Penyal des de fa anys i que ha comptat en primera persona els motius pels quals va triar traslladar-se a la localitat, a més d'incidir en tots els recursos turístics que ofereix.

 

En aquesta jornada també ha presentat la seua oferta Visit Benidorm i han intervingut també empreses que treballen amb Jet2com a Calp.

 

Posteriorment s'ha celebrat un workshop en el qual també ha estat present l'Ajuntament de Calp i el sector privat de la localitat i que ha permés als diferents agents de viatges britànics conéixer més detalls de l'oferta turística.