dimecres, 27 Febrer, 2019 - 12:00

El Departament de Turisme, conscient que un dels eixos de la competitivitat de la destinació turística és el servei d'informació turística ha ampliat i renovat l'oficina d'informació turística que se situa en l'Av. Exèrcits Espanyols de Calp, enfront de les Salines, denominada Calp-Penyal, que és la més antiga i que serveix de referència per a tots els visitants d'aquesta destinació.


 

L'oficina de les Salines s'enfrontava a la necessitat d'una àmplia reforma ja que presentava una imatge obsoleta amb problemes d'humitat i era necessari actualitzar la imatge de les instal·lacions incorporant elements de tecnologia en la zona d'autoservei que contribuïren a millorar l'experiència informativa dels visitants i descongestionar els mostradors d'atenció al públic durant els pics d'atenció estivals.

En definitiva, es tractava d'actualitzar i modernitzar els serveis de l'Oficina. Per a això s'ha substituït l'anterior paviment ceràmic deteriorat per un paviment vinílic, s'ha actualitzat el mobiliari i s'ha substituït la fusteria d'alumini i la seua vidriera. A més s'ha modificat el funcionament de la porta d'entrada que anteriorment impedia l'accessibilitat als col·lectius amb mobilitat reduïda i s'han instal·lat dos tòtems informàtics que permeten millorar la zona d'autoservei d'informació. Les obres han tingut un cost de 43.135€ i han comptat amb una subvenció de l'Agència Valenciana de Turisme.


 

El Secretari Autonòmic de Turisme, Francesc Colomer, ha visitat hui les instal·lacions i ha assenyalat que “ampliar, modernitzar i millorar la xarxa tourist-info té a veure amb una qüestió d'imatge i d'hospitalitat, de prescripció de la destinació i de l'experiència turística, vull reivindicar el paper de la gent que aquesta darrere del mostrador, són els primers relators dels atractius de la destinació, ambaixadors de la nostra hospitalitat, són una peça clau d'una ciutat turística”. Per part seua, el regidor de turisme, Jan Van Parijs, ha destacat la bona sintonia entre la Regidoria i l'Agència Valenciana de Turisme, “hi ha bon enteniment tant en la promoció de la destinació com en l'execució d'aquest”.