L'Ajuntament de Calp ha convocat el concurs “La platja com un llenç” amb l’objectiu de dissenyar la retolació dels punts accessibles de la platja.
Es tracta d’una iniciativa inclosa en la campanya de promoció de Calp com a destí turístic accessible dins del Pla de Sostenibilitat Turística en Destí (PSTD), en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència (PRTR) finançat per la Unió Europea – Next Generation EU.
Segons estableixen les bases, la temàtica del concurs són les platges i es busca un disseny original, creatiu i inclusiu que reflectisca accessibilitat i diversitat. Per a participar serà necessari omplir un formulari i enviar el disseny al correu turismo@ajcalp.es fins al 29 de juny.
La proposta que obtinga més “m’agrada” en les stories de les xarxes socials de Turisme l’1 de juliol serà la imatge oficial del punt accessible de la platja. Està previst que el 8 de juliol es conega el nom de la persona guanyadora.
La campanya de difusió de Calp com a destí inclusiu, en la qual s’emmarca aquesta acció, es desenvoluparà a través de les xarxes socials i en mitjans de comunicació online i offline, tant generalistes com turístics, per tal de donar a conéixer la localitat com a destinació de vacances accessible.