25N Día Internacional por la Eliminación de la Violencia Contra las Mujeres 2025
El Lago de los Cisnes - Ballet de la Ópera Nacional de Kirguintán
divendres, 21 Novembre, 2025 - 13:30

L'alcaldessa de Calp, Ana Sala, la regidora de Turisme, Mireia Ripoll, el regidor de Residents Estrangers, Marco Bittner, i personal tècnic de l'àrea de turisme, han participat hui a Brussel·les en el “Networking Day 2025”, la trobada anual que l'equip ciclista Soudal Quick-Step celebra amb els seus principals patrocinadors i socis a l'AG Campus de la capital belga.

La presència institucional de Calp en aquesta jornada s'emmarca en el contracte de patrocini publicitari subscrit amb Soudal Quick-Step per a la promoció del municipi com a destí cicloturista, amb accions de difusió de la marca “Calp” en vehicles oficials, material de màrqueting, web, xarxes socials i esdeveniments de l'equip, així com la realització d'un vídeo promocional i continguts específics sota el concepte #CalpeCyclingParadise / #CalpParadísCiclista.

Durant la jornada, dedicada a dissenyar activacions conjuntes en els àmbits de mitjans i màrqueting, hospitalitat en carrera i sostenibilitat (ESG), l'Ajuntament ha presentat les línies mestres de l'estratègia de promoció orientades a consolidar Calp com a “destí oficial d'entrenament” de l'equip i com a referència per al cicloturisme amateur europeu.

La trobada ha servit també per a reforçar els vincles amb el mercat belga, un dels emissors turístics prioritaris per a Calp, on actualment resideixen 2.017 persones de nacionalitat belga empadronades en el municipi.

La col·laboració amb Soudal Quick-Step, equip de referència internacional amb més de 950 victòries des de 2003 i que tria Calp com a base d'entrenament d'hivern des de 2006, permet posicionar el municipi en canals especialitzats i mitjans esportius de gran abast.

Ana Sala ha subratllat que “l'aliança amb Soudal Quick-Step ens situa en el mapa europeu del cicloturisme i reforça la nostra projecció a Bèlgica. Aquest tipus de trobades ens permeten treballar directament amb l'equip i amb altres patrocinadors per a crear accions conjuntes que combinen esport, turisme i sostenibilitat, generant un retorn mediàtic i econòmic per a Calp”.

Amb aquesta participació en el “Networking Day 2025”, l'Ajuntament de Calp fa un pas més en l'execució de la seua estratègia de promoció lligada al cicloturisme i al patrocini esportiu, aprofitant la presència de l'equip en el municipi i el seu impacte internacional per a projectar la imatge de Calp com a destí ciclista de referència.