Taller Prevención de Incendios Forestales 2024
Renueva tu DNI
DÍAS 29 Y 31 DE MAYO
divendres, 22 Novembre, 2019 - 12:00

L'Ajuntament de Calp ha posat en marxa aquesta setmana un nou servei d'informació a la ciutadania a través de WhatsApp i el Telegram.

L'objectiu d'aquesta iniciativa és facilitar informació d'interés per al ciutadà d'una forma ràpida i senzilla. A través d'aquests dos canals de missatgeria instantània s'informarà sobre terminis d'ajudes, la posada en marxa de noves iniciatives, serveis de l'ajuntament, horaris, etc.

Així mateix aquests dos canals seran d'ajuda davant situacions d'emergència ja que permetran l'enviament d'avisos als ciutadans sobre talls de carreteres, alertes per pluges o tancament de col·legis, per posar només alguns exemples dels últims episodis d'emergències viscuts en la localitat.

Per a rebre les notificacions per Telegram simplement cal buscar el canal de l'Ajuntament de Calp i subscriure's a ell. En el cas de WhatsApp cal enviar un WhatsApp al telèfon 663 23 33 46 facilitant el nom i cognoms i la paraula “alta”.

Aquests canals són de difusió d'informació pel que el que no s'atendran consultes realitzades a través dels mateixos ja que l'Ajuntament disposa d'uns altres com la bústia ciutadana, la Línia 900, la OAC i els formularis de contacte de la pàgina web.

L'Alcaldessa de Calp, Ana Sala, ha declarat que “amb aquests dos canals volem que tots els ciutadans de Calp que ho desitgen puguen conéixer d'una forma molt senzilla i immediata tot el que estem fent des dels diferents departaments de l'Ajuntament”.

“Telegram i WhatsApp venen a reforçar altres canals de comunicació que ja té l'Ajuntament de Calp com són els perfils en Facebook, Twitter, Instagram, així com un butlletí digital en el qual setmanalment s'envien a aquelles persones que se subscriguen informació d'interés”, va afegir Sala.