dimecres, 8 Setembre, 2021 - 11:30

El Departament de Turisme de l'Ajuntament de Calp ha iniciat una campanya dirigida al turisme nacional en mupis d'estacions de metro i tren i tanques publicitàries per a donar les gràcies als turistes que ens han visitat en aquest estiu tan atípic i al mateix temps recordar que el municipi és una destinació turística atractiva en qualsevol època de l'any.
 

La creativitat mostra imatges del municipi acompanyades pel text “Tria el moment. T'esperem de nou a Calp. Gràcies per visitar-nos en un estiu únic”. Amb això a més d'agrair les bones dades d'ocupació turística es pretén fer un recordatori que Calp també és un destí ideal per a escapades durant els mesos de tardor i hivern.
 

En aquesta edició la promoció se centra en Madrid, València, Múrcia i ciutats de Castella-la Manxa, comunitats autònomes de les quals procedeix el turista nacional que tradicionalment estiueja a Calp. La campanya també serà present en les principals estacions de metro i Renfe de Madrid i València.
S'han col·locat tanques tant a Madrid com a València i en les seues respectives àrees metropolitanes, i també a Múrcia i Ciudad Real. A més s'han situat mupis amb la imatge de Calp en les estacions de rodalia d'Atocha i Chamartin a Madrid i en l'estació Nord de València, també s'han contractat opis en els metres de totes dues ciutats.
 

El regidor de Turisme, Paco Avargues, ha assenyalat que “volem donar les gràcies a totes aquelles persones que han confiat en Calp com una destinació segura i ens han triat per a passar les seues vacances en un estiu tan inusual, a més de recordar que els continuem esperant perquè qualsevol moment és bo per a vindre a Calp, i als quals encara no ens coneixen convidar-los a visitar-nos.”